Twilight fun fact

Twilight | 2009-01-22 | 06:42:00 Kommentera här:) » 0 st

Hoppas alla har sovit gått, här har det snöat hela natten så nu ligger det ett tjockt snötäcke utanför fönstret^^ Näe nu ska jag komma till det jag skulle!

 

Jag läste lite om Twilight Basick info och jag blev ganska snopen, såhär såg det ut:

Made By: Summit Entertainment
Status: Completed

Budget: $37 million 
Production Begun: February 2008
Production Ended: April 2008.
US Release Date: November 21, 2008
Run Time: 120 Minutes

 

Ni kanske inte blir likna snopna som jag, men om ni läser production begun Februari och production ended April. Kan inte fatta att dom kunde göra den så snabbt, har alltid trott att det skulle ta längre tid


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!