Kristen Stewart & Anna Kendrick Vanity Fair

Photo Shoots | 2009-02-01 | 09:12:00 Kommentera här:) » 0 st

Jag skrev att Kristen Stewart skulle vara med i mars numret av Vanity Fair's Hollywood Edition, men det är inte bara Kristen Stewart som ska vara med för Anna Kendrick kommer också att synas.

Men det är ju inte bara de två som är med på photo shootet, det är också andra skådespelerskor :) Bilderna är tagna av den talangfulla fotografen Annie Leibovitz.

 

Hittade en video från photo shootet och så hittade jag en bild! Och jag kan säga att jag längtar till man kan se alla bilderna för Vanity Fairs Photo Shoots är fantastiska! :D

 

Källa


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!