Kristen Stewart Intervju

Intervjuer & Artiklar | 2009-02-24 | 06:02:00 Kommentera här:) » 0 st

Hittade en intervju med Kristen från Nylon Magazine, så jag delar den med er ;)

Here it is:

 

On the Twilight madness:

Överallt där vi gick med Twilight vad det en psykotisk situation, ljudet var öronbedövande.

Du får allt skitsnack och frågor som -Hur är det att kyssa en vampyr? och

-Hur mycket älskar du Robert?, då får man chansen att svara att man inte har tid att svara.

 

On her memorable David Letterman appearance:

Det känns som om jag inte har något att säga på sådana "shower", jag är inte så bra på roliga saker, de flesta är bra på att hålla rooliga shower.

Min personliget är inte sån att jag bara kan sitta och prata i fem minuter och va rolig, så det brukar slutra med att jag sitter där lite förbryllad och det är pinsamt.

 

And no, she´s not dating Robert Pattinson:

Det är bara falskt att vi skulle dejta! Vi är bara vänner, vi har gått igenom mycket tillsammans så därför är vi ganska nära. Men om vi går ut offentligt ska varje liten detalj granskas, tex hur jag står bredvid honom. Jag vet att han är riktigt jävla bra (skratt) Det är bara naturligt att vi lutar oss på varandra lite eftersom vi har gått igenom de mest psykotiska situationerna tillsammans.

 

On who she´s actually dating:

Han är äldre än mig, han är 20 år och han är fantastisk!

 

kristen-nylon

Bk


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!