Stephenie Meyer Books

Twilight | 2009-02-23 | 21:59:00 Kommentera här:) » 0 st

Första dagen i skolan efters sportlovet då ;)

Hände väll inte så mycket, tittade på film och hade elevens val så det var en slapp dag.

Men man märker att Twilight serien är poppis har precis lånat ut de tre första böckerna till tre olika kompisar. Så nu längtar man verkligen efter att Så länge vi båda andas ska komma ut! Men nu kommer jag till det jag skulle skriva om!

Läste lite fakta om alla böckerna och här kommer den:

 

  • Twilight-serien har sålt över 40 miljoner exemplar världen över och den har översatts till 37 språk.

 

  • Den fjärde boken Breaking Dawn har sålt över 3.7 miljoner exemplar och under de första 24 timmarna såldes 1.3 miljoner exemplar

 

  • Vet inte om jag har nämnt detta så jag säger det (kanske igen) den kommande filmen New Moon beräknas ha en budget på

50 miljoner dollar, altså ca 13 miljoner dollar mer än Twilight.

 

Japp detta var väl kvällen sista inläg då ;) Om det är något jag har missat på min blogg ? Något ni skulle vilja veta mer om så bara kommentera så ska jag försöka fixa det ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!