Bel Ami Robert Pattinson

Intervjuer & Artiklar | 2010-01-22 | 18:19:00 Kommentera här:) » 0 st

Jag hittade en intervju med Uma Thurman som kommer att spela mot Robert Pattinson i  filmen Bel Ami. Jag översatte det här under:


LAC: Vad är speciellt med din uppkommande film Bel Ami som du spelar i tillsammans med Robert Pattinson som är så stor just nu?

UT: Han är en stor stjärna nu. Jag är spänd för det är en klassisk film, en fantastisk film. Det är lite av ett sovrums drama.

 

LAC: Och du är en av hans kärleks inressen?

UT: Det slutar med att jag gifter mig med honom, men det finns twister. Min dotter sa “Mom, why do you keep getting these roles where you’re getting younger men?” Och jag svarade, “Well at least I don’t do it in real life.”

 

Haha roligt svar hon hade på den frågan :p Läste också att Christina Ricci kommer vara med lite i filmen.

Källa


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!