Noel Fisher intervju med thedeadbolt.com

Intervjuer & Artiklar | 2011-03-20 | 14:46:00 Kommentera här:) » 1 st

Jag hittade en intervju med Noel Fisher som ska spela Vladimir i Breaking Dawn part 1 & 2 gjorde en intervju med thedeadbolt.com. Här kommer ett litet utdrag från intervjun och den är också översatt av mig, vill ni läsa hela intervju klicka då här!

THE DEADBOLT: Hur är det att kliva in i inspelningen av ett sådant stort fenomen?

FISHER: Det är intressant. Allihopa är väldigt vänliga och bra att jobba tillsammans med. Det är en riktigt fantastisk sak, allihopa är så underbara. Det har varit riktigt kul.

THE DEADBOLT: Hur är det att läsa böckerna och få så många egna bilder i sitt huvud och sedan vara med på inspelningen?

FISHER: Tja, det är det bästa med att filma, de olika aspekterna att ta boken och göra den till en film. Alla de olika personerna, från garderoben till scenografin och alla dessa olika saker möts i något man kan röra vid och känna, det tar den upp till en helt annan nivå. Jag tycker att de gjorde ett riktigt bra jobb med att tolka Stephenie Meyers böcker och göra den till något du kan titta på.

Ja hittills tycker jag att de har lyckats mycket bra med att göra böckerna till film :D

Källa


Kommentarer
Skrivet av: Sofie

sv: Yees :D Haha jaha , trevligt! :)

2011-03-20 @ 16:26:53
Länk: http://shaakeit.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!