Robert Pattinson Intervju In Style Italy

Intervjuer & Artiklar | 2011-03-26 | 09:02:00 Kommentera här:) » 0 st

Premiären av Water for Elephants börjar sakta men säkert närma sig och Robert är i full gång med att göra intervjuer för att promota filmen. In Style Italy har en jättelång men bra intervju med Robert och jag har översatt ett utdrag, vill ni läsa artikel klicka då här ;)

Mr. Pattinson, du är en idol. Vilken är din?

Jack Nicholson. Han hade en enorm karriär och han spelar alltid sina roller så väl. Men i slutändan för min del är jag bara Edward vampyren och i mitt liv är jag bara Robert. Vi delar samma frisyr. Men när jag läser en hel artikel om mitt hår, skratar jag mitt bästa brittiska skratt.

Förresten: Vad förde dig från London hit till Hollywood?

Svåra arbetsperspektiv. Jag hade inte bra erfarenhet av att vara skådespelare och posade tafatt framför kameran som modell och sen ifilm. I Vanity Fair spelade jag Reeses son, medan jag i den sista filmen spelar hennes älskare.

Minnesvärda resor runt jorden?

Jag undviker att semestra på trendiga platser, jag föredrar road trips med vänner, som studenter som väljer mysiga motel, cafeer i djupet av amerika, där ingen känner igen mig. Enkla människor som lär mig att livet inte är Twilight. Jag reser för att hålla kvar båda fätterna på jorden.

Visst älskar man honom ännu lite mer när man läser detta? Han verkar vara så snäll och jordnära :)

Källa

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!