12 hemligheter från Ashley Greene

Intervjuer & Artiklar | 2011-03-19 | 13:04:00 Kommentera här:) » 0 st

Hittade en artikel från Life Style med 12 hemligheter från Ashley Greene, jag översatte de 12 hemligheterna eftersom att bilden kanske var lite för liten för att se vad det stod.
.
1.När jag ar liten ville jag växa upp och bli en... advokat.
2.När jag klär mig...Jag gilar att ha min outfit ganska enkel och sedan ta på accessoarer för att göra det mer personligt. Jag gillar väskor eller en stor caktail ring.
3.En modesak jag inte kan leva utan... Ett par fina pumps. Det passar till allt.
4.Mitt bästa hårtrick...(Stylist) Ted Gibson. Han är mitt hemliga vapen.
5.Den stjärna du helst skulle vilja jobba med...Robert Downey Jr, han är så talangfull och jag skulle ge min högra arm för att få vara med i en film tillsammans med honom!
6.Min mode inspiration får jag från...Audrey Hepburn.
7.Min varje dag hud produkt är...Mark Calming Effect Comforting Milk Cleanser. Det är en mjuk och återfuktande ansiktstvätt. Ibland mixar jag den med Mark's Go With the Grain Exfoliating Beads för att få en mild ansikts scrubb.
8.Mitt bästa skönhetstips...Less is more.Mascara och läppglans.
9.En snygg stjärna jag älskar...Gwyneth Paltrow
10.Min alla tiders snyggaste outfit...Det står mellan den långa kl'nningen från Prabal Gurung som jag hade på New Moon premiären eller silver klänningen från L'Wren Scottsom jag hade på Eclipse premiären i London.
11.Min stil sammanfattad i tre ord...Ständigt föränderlig, klassisk, bekväm
12.My guilty pleasure is...En designer handväska

Källa


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!